| Stanowisko: | Asystent / Adiunkt / Profesor |
| Miejsce pracy: | Tylicz / małopolskie |
| Charakter pracy: | Stała |
| Data dodania oferty | 2025-11-27 |
| Oferta wygasa: | 2025-12-31 |
| Adres kontaktowy: | itpkrak@itp.edu.pl |
Specjalista lub absolwent do Górskiego Centrum Badań i Edukacji w Tyliczu
Instytut Technologiczno-Przyrodniczy - Państwowy Instytut Badawczy poszukuje specjalistę lub absolwenta do zasilenia Zespołu prowadzącego działalność badawczą, wdrożeniową, rozwojową i edukacyjno-szkoleniową w zakresie wiejskiej infrastruktury technicznej, w tym: sanitacji ściekowo-nawozowej oraz sozologii wsi ze szczególnym uwzględnieniem badań, rozwoju i wdrożeń indywidualnych systemów oczyszczania ścieków na terenach nieskanalizowanych, a także technicznego wyposażenia produkcji rolniczej na przyrodniczo cennych terenach Karpat Polskich, w kontekście rozwoju rolnictwa opartego na gospodarstwach organicznych (tzw. ekologicznych) oraz utrzymania górskich użytków zielonych w wymaganej kulturze środowiskowej.
Miejsce pracy: Instytut Technologiczno-Przyrodniczy - Państwowy Instytut Badawczy, Górskie Centrum Badań i Edukacji w Tyliczu: http://www.iteptylicz.edu.pl
Dokumenty aplikacyjne
• CV,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres itpkrak@itp.edu.pl podając w tytule kod: Tylicz.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione o kolejnym etapie procesu rekrutacji telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail.
Zakres typowych zadań
• udział w badaniach terenowych,
• twórcza działalność naukowa, polegająca na rozwiązywaniu problemów naukowych i rozwojowych w zespole,
• upowszechnianie wyników badań naukowych i rozwojowych poprzez publikacje oraz aktywny udział w życiu naukowym,
• wprowadzanie do praktyki wyników badań naukowych lub prac rozwojowych,
• podnoszenie kwalifikacji, podejmowanie starań o uzyskiwanie wyższych stopni i tytułów naukowych,
• udział w realizacji ekspertyz wykonywanych na potrzeby gospodarki narodowej,
• uczestniczenie w pracach organizacyjnych macierzystego Zespołu badawczego i Instytutu
Wymagane kwalifikacje
• wykształcenie wyższe II stopnia (inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, technika rolnicza, gospodarka wodna lub inne pokrewne),
• znajomość języka angielskiego - co najmniej na poziomie B2,
• umiejętność biegłej obsługi programów z pakietu MS Office,
• umiejętność obsługi programów do statystycznej obróbki wyników badań,
• prawo jazdy kategorii B lub możliwość jego uzyskania oraz brak przeciwwskazań do zaliczenia badań psychotechnicznych do kierowania samochodem służbowym.
Dodatkowe oczekiwania
• gotowość do podjęcia pełnoetatowej pracy stacjonarnej w Tyliczu,
• predyspozycje i deklarowana gotowość do pracy naukowej - docelowe zatrudnienie na stanowisku asystenta, adiunkta lub profesora,
• umiejętności i deklaracja chęci do prowadzeniu badań polowych,
• predyspozycje do prowadzenia badań naukowych lub wdrożeniowych,
• doświadczenie lub predyspozycje do pozyskiwania i realizacji projektów,
• predyspozycje i praktyczne umiejętności publikacyjne, w tym do wydawnictw zagranicznych.
• przyjazną atmosferę pracy,
• udział w Pracowniczym Planie Kapitałowym,
• środowisko pracy z wysokimi standardami etycznymi,
• możliwość zdobycia doświadczenia w ogólnopolskiej instytucji naukowo-badawczej,
• możliwość rozwoju i realizowania swoich pasji naukowych,
• stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę (poprzedzone okresem próbnym),
• motywacyjny system wynagrodzeń,
• telefon służbowy i możliwość korzystania z samochodu służbowego,
• bezpłatne miejsca parkingowe dla pracowników.
Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.