AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY 21.02-24.02.2017
Biuro Karier WSG zaprasza serdecznie do uczestnictwa w corocznym wydarzeniu jakim jest Akademia Planowania Kariery. Celem APK jest przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy poprzez udział w warsztatach, spotkaniach informacyjnych, biznesowych i nie tylko. Zajęcia poprowadzą specjaliści z różnych branż, doświadczeni trenerzy instytucji rynku pracy i przedsiębiorstw. Zajęcia poświęcone zostaną świadomemu planowaniu przyszłości zawodowej. Partnerem tegorocznej Akademii Planowania Kariery jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.
HARMONOGRAM
CASHFLOW - WCZESNE ZWYCIĘSTWO W TWOJEJ FINANSOWEJ GRZE
Data: 21.02.2017 (wtorek)
Godz.: 17:00 – 19:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala 108
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Prowadzący: Krzysztof Skrzypek - prywatny przedsiębiorca, lider Klubu Cashflow, szkoleniowiec. Posiada certyfikaty szwajcarskiego systemu treningowego Structogram, który pozwala na pełne odkrycie i wykorzystanie własnego potencjału w biznesie oraz relacjach z innymi ludźmi. Zajmuje się budowaniem zespołów organizacyjnych i sprzedażowych. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez takich trenerów jak: T. Harv Eker, Mateusz Grzesiak, Ron Salvador, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Les Brown oraz Marcus de Maria.
Jeżeli chcesz:
Dowiesz się tego wszystkiego ucząc się jednocześnie jednej z najskuteczniejszych metod zdobywania wiedzy na temat pieniędzy a przy okazji tego wszystkiego dobra atmosfera gwarantowana :)
BUUSINESS MODEL CANVAS
Data: 21.02.2017 (wtorek)
Godz.: 12:00 – 14:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala 203
Zapisy: aipbydgoszcz@inkubatory.pl
Business Model Canvas- narzędzie, które pomoże Ci zaplanować i zaprojektować model biznesowy Twojej firmy. Opiera się na 9 segmentach, których dokładne określenie pomoże Ci zaprojektować własny model biznesowy. Z tego narzędzia mogą korzystać zarówno, młode firmy, jak i duże, posiadające wysoką pozycję na rynku.
Justyna Ratajczak - prawnik, trener, twórca AIP Bydgoszcz
PRAKTYKI W ZUS
Data: 24.02.2017 (piątek)
Godz.: 13:00 – 14:30
Miejsce: WSG, bud. G, sala 108
Zapisy: praktyki.bydgoszcz@zus.pl
Pani Alina Szałkowska z Wydziału Organizacji i Analiz, , Pani Magdalena Kopacka –Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych oraz Agnieszka Drobińska z Wydziału Spraw Pracowniczych
SPOTKANIE Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ – JAK ZAŁOŻYĆ I ROZWINĄĆ WŁASNĄ FIRMĘ
Data: 24.02.2017 (piątek)
Godz.: 10:00 – 12:30
Miejsce: WSG, bud. G, sala 108
Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza na „SPOTKANIE Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ – jak założyć i rozwinąć własną firmę”. Wydarzenie odbędzie się w ramach AKADEMII PLANOWANIA KARIERY organizowanej przez Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki. BARR jest partnerem tegorocznej Akademii Planowania Kariery. Podczas spotkania uczestnicy uzyskają od specjalistów wskazówki dotyczące zakładania i prowadzenia własnej firmy. Dowiedzą się również jak pozyskać fundusze na prowadzenie działalności oraz o prowadzeniu alternatywnych modeli działalności.
Plan wystąpień:
Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny. Z racji na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy, których dokonać należy poprzez wysłanie zgłoszenia na wskazane adresy e-mail.
ZAPRASZAMY!
Biuro Karier WSG zaprasza serdecznie do uczestnictwa w corocznym wydarzeniu jakim jest Akademia Planowania Kariery. Celem APK jest profesjonalne przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy, jak również podniesienie aktywności, umiejętności i motywacji w poszukiwaniu zatrudnienia. Zajęcia poświęcone są świadomemu planowaniu przyszłości zawodowej. W tegorocznej Akademii Planowania Kariery mamy do zaproponowania studentom, absolwentom i innym osobom poszukującym pracę bezpłatny udział w warsztatach aktywizacyjnych, seminariach informacyjnych, spotkaniach biznesowych prowadzonych przez specjalistów z różnych branż, doradców personalnych, doświadczonych trenerów instytucji rynku pracy i przedsiębiorstw.
HARMONOGRAM
22.02.2016
PRZEDSIĘBIORCZY PONIEDZIAŁEK - INWESTOWANIE I NIERUCHOMOŚCI
Godz.: 17:00 – 20:30
Miejsce: WSG, bud. K, aula K1.
Wstęp wolny! Nie obowiązują zapisy.
After Party: Cafe Towarzyska – po spotkaniu
Więcej informacji dostępnych na: https://www.facebook.com/events/1556428811339195/
Klub ASBIRO Bydgoszcz, Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, Wyższa Szkoła Gospodarki oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości zapraszają na 19 edycję Przedsiębiorczego Poniedziałku, która będzie dotyczyła branży budowlanej i inwestycyjnej. Po raz kolejny Członkowie bydgoskiego Klubu ASBiRO będą dzielić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w obrębie biznesu.
Prelegenci:
Piotr Piątek - Dyrektor Zakładu Budownictwa Mieszkaniowego spółki Alstal Grupa Budowlana oraz Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu spółki zależnej Alstal DOM Sp. z o.o. Sp.K. Posiada 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu inwestycjami z pozycji Generalnego Wykonawcy oraz Inwestora. Brał udział w projektach budowlanych sektora przemysłowego, sportowego, biurowego. Specjalizuje się w negocjacjach w biznesie oraz współtworzy strategie rozwoju przedsiębiorstwa. W strukturach Alstal stworzył od podstaw Zakład Budownictwa Mieszkaniowego oraz spółkę zależną kapitałowo Alstal DOM, jako wyspecjalizowany podmiot działający na rynku deweloperskim.
Mariusz Matrejek - Założyciel Aquarius Property Investments oraz Klubu Inwestora Global Investor Club. Doświadczony inwestor, obecny na rynku nieruchomości od 2004 roku. Uparcie dążący do celu, doskonale zdaje sobie sprawę, że duże zyski wymagają niestandardowego myślenia oraz uporu w realizacji planu. Ekspert i certyfikowany kierownik projektów, posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami, doświadczony organizator procesów inwestycyjnych.
Artur Chętkowski - jeden z trzech najlepszych doradców finansowych roku 2015 w firmie Home Broker (wynik ponad 21 mln zł uruchomionych kredytów w ~80 sztukach) i absolwent SGH w Warszawie na kierunku Zarządzanie. Z inwestycjami związany od 19 roku życia, kiedy to stawiał swoje pierwsze kroki na rynku kapitałowym inwestując w akcje i kontrakty terminowe na GPW. Od 2012 roku aktywny uczestnik spotkań w klubach inwestora, gdzie zdobywa nową wiedzę dzięki której podejmuje kolejne inwestycje. Jest Prezesem Zarządu odnoszącej sukcesy spółki VFund Sp. z o.o., zajmującej się udzielaniem pożyczek dla osób prywatnych na spłatę zobowiązań oraz inwestorom pod dany projekt inwestycyjny (bridging), gdzie w atrakcyjny sposób dzieli się zyskiem ze swoimi inwestorami.
23.02.2016
PORAŻKA CZY ROZWÓJ, CZYLI JAK SKUTECZNIE WYZNACZAĆ CELE!
Godz.: 16:00 – 18:00
Miejsce: WSG, bud. K, sala K8
Ilość miejsc: 15
Zapisy: aipbydgoszcz@inkubatory.pl
Prowadzący: Anita Orzechowska - przedsiębiorca, dyplomowany coach, trener biznesu, właściciel CST Coaching, Mentor AIP Bydgoszcz
Podczas warsztatu dowiesz się:
- po co wyznacza się cele,
- jakie są ich źródła i potrzeby,
- jak wyznaczać cele krótko i długoterminowe,
- kto pomoże pomóc Ci wyznaczać cele,
- jak pracować z modelem SMART.
25.02.2016
AKADEMICKIE INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - WŁASNA FIRMA? TO PROSTE!
Godz.: 15:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. K, sala K4
Ilość miejsc: 30
Zapisy: aipbydgoszcz@inkubatory.pl
Prowadzący: Justyna Ratajczak - prawnik, trener, twórca AIP Bydgoszcz
Podczas warsztatu dowiesz się:
- czym jest własna firma,
- jakie masz możliwości jej założenia w Polsce,
- jakie są koszty prowadzenia działalności gospodarczej,
- skąd brać pomysły na biznes,
- jaką alternatywa jest Firma na Próbę bez ZUS w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
25.02.2016
CASHFLOW - WCZESNE ZWYCIĘSTWO W TWOJEJ FINANSOWEJ GRZE
Godz.: 16:30 – 18:30
Miejsce: WSG, bud. K, sala K4
Ilość miejsc: 30
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Prowadzący: Krzysztof Skrzypek - prywatny przedsiębiorca, lider Klubu Cashflow, szkoleniowiec. Posiada certyfikaty szwajcarskiego systemu treningowego Structogram, który pozwala na pełne odkrycie i wykorzystanie własnego potencjału w biznesie oraz relacjach z innymi ludźmi. Zajmuje się budowaniem zespołów organizacyjnych i sprzedażowych. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez takich trenerów jak: T. Harv Eker, Mateusz Grzesiak, Ron Salvador, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Les Brown oraz Marcus de Maria.
Jeżeli chcesz:
- dowiedzieć się dlaczego bogaci stają się jeszcze bogatsi,
- poznać strategie inwestycyjne ludzi bogatych,
- zwiększyć swoją finansową samodyscyplinę
- zdobyć umiejętność odróżniania dobrych doradców od niekompetentnych
To to szkolenie jest właśnie dla CIEBIE!
Dowiesz się tego wszystkiego ucząc się jednocześnie jednej z najskuteczniejszych metod zdobywania wiedzy na temat pieniędzy a przy okazji tego wszystkiego dobra atmosfera gwarantowana. Do zobaczenia! :)
26.02.2016
NEUROMARKETING - KOGNITYWISTKA W SŁUŻBIE REKLAMY
Godz.: 15:00 – 17:00
Miejsce: WSG, bud. C, sala konferencyjna
Prowadzący: Robert Lauks - psycholog, zatrudniony w Pracownii Neuropsychologii i Użyteczności, specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji z klientem, tworzenia interfejsów aplikacji internetowych, wdrażenia mechanizmów grywalizacyjnych. Pracownia Neuropsychologii i Użyteczności w której pracuje oferuje badania marketingowe, badania rynku, diagnozy, testy usability. W badaniach wykorzystywane są metody jakościowe i ilościowe w z zakresu socjologii, psychologii oraz neurodydaktyki.
Na warsztatach:
- podniesiesz poziom wiedzy teoretycznej dotyczącej neuromarketingu,
- poznasz metodologię badań eyetrackingowych
- dowiesz się jak poprawić skuteczności komunikatów reklamowych oraz ulokowanie porduktów na półkach
- zapoznasz ze światowymi trendami w badaniach neuromarketingowych.
Zaprezentujemy:
- aparaturę wykorzystywaną w tego typu badaniach,
- wyniki badań własnych.
27.02.2016
SPOTKANIE INFORMACYJNO-REKRUTACYJNE NA PRAKTYKI W HOTELU SONIA VILLAGE – GERAKINI, GRECJA
Godz.: 10:30 – 12:00 - SPOTKANIE
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3.
Godz.: 12:30 – 15:00 - REKRUTACJA
Miejsce: WSG, bud. C, sala C7.
Prelegent: Christos Kougionis - właściciel Hotelu SONIA
Oferta (różne stanowiska: recepcja, animacja, obsługa techniczna) skierowana jest do studentów wszystkich kierunków posługujących się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Wymagana jest komunikatywna znajomość jęz. angielskiego oraz ukończony 18 rok życia.
Właściciel zapewnia:
- bilety lotnicze,
- transfer z i na lotnisko,
- zakwaterowanie,
- wyżywienie (trzy posiłki dziennie),
- kieszonkowe w wysokości 20€ na dzień/8godzin dziennie.
CV w jęz. angielskim wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres: christos@hotel-sonia.gr
Akademia Planowania Kariery - organizowana jest przez Biuro Karier WSG raz w roku. W jej ramach BK proponuje studentom, absolwentom i innym osobom poszukującym praktyk, staży, pracy bezpłatny udział w warsztatach aktywizacyjnych, seminariach informacyjnych, spotkaniach biznesowych prowadzonych przez specjalistów z różnych branż, doradców personalnych, doświadczonych trenerów instytucji rynku pracy i przedsiębiorstw.
Celem APK jest profesjonalne przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy, jak również podniesienie aktywności, umiejętności i motywacji w poszukiwaniu zatrudnienia. Zajęcia poświęcone są świadomemu planowaniu przyszłości zawodowej.
AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY odbędzie się w dniach 16-20.03.2015r.
w tym roku zapraszamy Was do uczestnictwa w:
PROGRAM:
16.03.2015
PRAKTYKI I PRACA WAKACYJNA NAD POLSKIM MORZEM
Godz.: 10:00 - 11:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Przedstawiciel Rewita WDW Unieście – www.rewita.pl przedstawi możliwość odbycia wakacyjnych praktyk studenckich.
Praktyki można odbywać od kwietnia do września 2015. Praktykodawca oferuje: zakwaterowanie, wyżywienie, - miesiąc nieodpłatnych praktyk a dla zaangażowanych po praktyce możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie.
"ASPEKTY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W BIZNESIE" - PZU - WYDARZENIE TOWARZYSZĄCE
Godz.: 14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Ilość miejsc: 25
Zapisy: robert.wieczkowski@gmail.com
„Sprzedaż to jeden z podstawowych a zarazem kluczowych obszarów biznesu. Wbrew pozorom specjaliści w tej dziedzinie są wyjątkowo cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Chcesz wiedzieć jaki jest sekret sukcesu w sprzedaży? Weź udział w praktycznym warsztacie prowadzonym przez eksperta PZU, a dowiesz się jakie wyzwania czekają na praktykantów i stażystów w dziale sprzedaży, czym jest profesjonalna obsługa klienta, co wpływa na decyzje klientów i dlaczego tak ważna jest sztuka zadawania pytań.”
Prowadzący: Tomasz Włodarczyk - Kierownik Sprzedaży PZU
"O sobie. Z ubezpieczeniami, a właściwie z PZU jestem związany od połowy 2007 roku czyli już 7 lat. Przez pierwsze 5 lat pracowałem w PZU Życie S.A., a kolejne dwa lata pracuje w spółce PZU S.A. czyli w spółce majątkowej. Swoją karierę w PZU traktuję jako najlepsze doświadczenie mojej dotychczasowej pracy. Zdobyłem doświadczenie i praktykę w spółce Życiowej, w której specyfika produktowa ma tak kolosalne znaczenie na praktycznie większości obywateli w Polsce. Obecnie pracuję w części ubezpieczeń majątkowych, gdzie również widzę jak wielu klientów powierza swój majątek PZU. Tak stabilna i duża korporacja jak PZU pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń i możliwość rozwoju. Prywatnie, posiadam dwójkę wspaniałych synów, żonaty, na dzień dzisiejszy oprócz rybki bez psa i kota, ale w planach. To na tyle."
PRZEDSIĘBIORCZY PONIEDZIAŁEK – „PRAWIE BEZPRAWIE”
Godz.: 17:00 – 20:00
Miejsce: WSG, bud. K, aula K1.
Wstęp wolny! Nie obowiązują zapisy.
Prelegenci: Mec. Marcin Radomski (Radca Prawny – Euro-Lex) i Henryk Kujawa (Prezes Zarządu InfoPower Bydgoszcz Sp. z o.o)
Zaproszeni przedsiębiorcy opowiedzą o mrocznej stronie prowadzenia biznesu i trudnościach jakie na swojej drodze może napotkać każdy przedsiębiorca - zarówno ze strony konkurencji, "partnerów" biznesowych jak i bezkompromisowych urzędników.
Jeżeli nie są Ci obce działania wrogo nastawionych konkurentów, urzędników lub jeśli chcesz zabezpieczyć się przed ich destrukcyjnym działaniem to spotkanie jest dla Ciebie.
Podczas spotkania omówione zostaną:
1. Szokujące przypadki na granicy prawa konkurencji twojej firmy?
2. Jakimi działaniami konkurencja, "partnerzy" biznesowi, urzędnicy mogą sprowadzić kłopoty na nas i naszą firmę?
3. Jak zabezpieczyć się, naszą firmę, nasz majątek i naszych bliskich, przed szkodliwym działaniem osób trzecich?
4. Praktyczne wskazówki pomocne w prowadzeniu biznesu.
Dla kogo jest to spotkanie?
13 edycja Przedsiębiorczego Poniedziałku jest dla osób, które prowadzą, bądź są zdecydowane na prowadzenie prowadzenie własnego biznesu.
Spotkanie rozpoczyna się o 17:00 i potrwa do około 19:30, jednak zarezerwujcie sobie więcej czasu. Nasi goście już potwierdzili swój udział w After Party.
Więcej informacji pod linkiem:
https://www.facebook.com/events/1378815819104860/
PRELEGENCI:
Mec. Marcin Radomski - Radca prawny.
Właściciel Kancelarii Radców Prawnych Euro - Lex (http://www.radomski-legal.pl/), działającej na rynku od 15 lat, świadczącej kompleksowe usługi prawne przedsiębiorcom. Specjalista w dziedzinie windykacji, prawa wekslowego oraz biznesowych strategii spadkowych. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu spółek prawa handlowego. Publikował na prawnych stronach Rzeczpospolitej oraz periodykach takich jak Monitor Prawniczy i Prawo Bankowe.
Henryk Kujawa - Ekonomista
Prezes Zarządu i główny udziałowiec firmy InfoPower Bydgoszcz Sp. z o.o., działającej na rynku od 13 lat, świadczącej kompleksowe usługi rachunkowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.
Z wykształcenia matematyk, ukończył podyplomowe studia z zakresu ekonomii, informatyki i zarządzania.Posiada bogate doświadczenie w zakresie organizacja i zarządzania spółkami prawa handlowego.Prowadził szkolenia z zakresu obsługi informatycznych systemów księgowych.
17.03.2015
SPOTKANIE INFORMACYJNO-REKRUTACYJNE NA PRAKTYKI W HOTELU SONIA VILLAGE – GERAKINI, GRECJA
Godz.: 9:30 – 12:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G2.
Prelegent: Christos Kougionis – Hotel Sonia
OFERTA:
Wymagana jest komunikatywna znajomość jęz. angielskiego oraz ukończony 18 rok życia.
Oferta (praca w barze, restauracji i recepcji) skierowana jest do studentów wszystkich kierunków posługujących się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Właściciel zapewnia:
- bilety lotnicze,
- transfer na lotnisko,
- zakwaterowanie,
- wyżywienie (trzy posiłki dziennie),
- kieszonkowe w wysokości 17 € na dzień/8godzin dziennie.
CV w jęz. angielskim wraz ze zdjęciem prosimy przesłać na adres: biurokarier@byd.pl
EURES INFOpoint - PRACA W PAŃSTWACH UE/EOG – OCHOTNICZE HUFCE PRACY
Godz.: 09:15 – 12:00
Miejsce: WSG, bud. G, przed salą G2.
Na stoisku można będzie uzyskać informacje na temat:
- zagranicznych ofertach pracy dostępnych w ramach EURES
- bezpieczeństwa wyjazdów do pracy za granicą
- prawnej ochrony osób wyjeżdżających do pracy za granicą
- zasad posługiwania się narzędziami jakie daje portal EURES
- źródeł informacji dotyczących EURES.
Każda osoba odwiedzająca stoisko EURES będzie mogła otrzymać materiały informacyjne dotyczące poszukiwania i podejmowania pracy w krajach UE/EOG.
„KREOWANIE WIZERUNKU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (FACEBOOK, TWITER, LINKED-IN)”
Godz.:14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3.
Forma: Warsztat
Ilość osób: 16
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Prelegent: Magdalena Antychowicz – Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Bydgoszcz, Specjalista ds. komunikacji i nowych mediów
Myślisz, że Twój potencjalny pracodawca, którego nie znasz osobiście, nic jeszcze o Tobie nie wie? Mylisz się! Wyszukiwarka Google to kopalnia informacji o każdym z nas. Jeśli szukasz lub będziesz szukać pracy, musisz wiedzieć jak mądrze zarządzać swoją obecnością w Internecie. Dzięki temu warsztatowi nauczysz się jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn) do tworzenia swojego wizerunku.
Warsztaty prowadzone we współpracy z Punktem Informacji Europejskiej Europe Direct – Bydgoszcz
18.03.2015
SPOTKANIE Z FIRMĄ MACROLOGIC SA (dedykowane studentom kierunków informatycznych bądź powiązanych z informatyką)
Godz.: 14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, budynek A, aula A1
Plan spotkania:
Część 1: "Nowoczesne metody pracy i komunikacji w firmie rozproszonej terytorialnie" - ok. 45 min. prezentację poprowadzi Dyrektor HR oraz Dyrektor Działu Usług p. Dawid Baranowski
Macrologic SA jest firmą, która zatrudnia w Polsce około 300 osób w 14 różnych lokalizacjach. Rozproszenie terytorialne wymagało od Macrologic wdrożenia nowoczesnych metod i narzędzi pracy takich jak m.in:
- telepraca,
- zdalne szkolenia,
- bazy wiedzy / kostki wiedzy,
- wspólna platforma komunikacyjna do pracy rozproszonej,
- portal pracowniczy itp.
Podczas prezentacji opowiemy Wam o tym jak na co dzień wygląda system pracy i komunikacji w firmie rozproszonej terytorialnie jaką jest Macrologic. Posłużymy się konkretnymi przykładami - jak wygląda zarządzanie projektem wdrożeniowym w praktyce czy realizacja zdalnych prac u Klienta. Przekażemy Wam też kilka wskazówek - na co zwrócić uwagę pisząc CV i list motywacyjny do firmy rozproszonej terytorialnie.
Część 2: "Dlaczego WiFi tak kiepsko działa?" - ok. 45 min. wykład tematyczny poświęcony praktycznym zagadnieniom związanym z sieciami bezprzewodowymi poprowadzi Członek Rady Nadzorczej Macrologic SA i ekspert w tym temacie - p. Andrzej Odyniec.
W dobie rosnącej popularności sieci radiowych, znanych powszechnie jako WiFi oraz licznych kłopotów przy instalacji i korzystaniu z takich sieci postaramy się w oparciu o doświadczenia instalacji sieci bezprzewodowych w Macrologic SA przedstawić standardy IEEE, podstawy teoretyczne, określić co ma wpływ na łączność radiową, omówić podział eteru na pasma i kanały oraz dać pewne wskazówki co do wyboru tychże a na koniec wspomnieć o współczesnych metodach radzenia sobie z problemami w komunikacji radiowej WiFi. Wykład ma charakter przeglądowy i zakłada u uczestnika wiedzę podstawową o falach elektromagnetycznych i ich naturze oraz elementarną wiedzę o sieciach komputerowych.
19.03.2015
"MOJA WYMARZONA PRACA - PRZESTAŃ BUJAĆ W OBŁOKACH I ZACZNIJ DZIAŁAĆ"
Godz.: 10:00-12:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Ilość miejsc: 15
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Warsztat motywujący - podczas spotkania wspólnie omówimy kilka ważnych punktów:
1. Jak stawiać przed sobą cele, żeby je osiągać?
2. Jakie kroki dzielą mnie od wymarzonej pracy?
3. Priorytety - na co kierować energię i dlaczego?
Prowadzący: Marzena Cholerzyńska - dyplomowany Trener Sprzedaży z 6 letnim doświadczeniem, Life & Business Coach, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie i Organizacja w Biznesie, absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu –Coaching. Autorka bloga o rozwoju osobistym.
„MAPA MYŚLI” – ZAMIEŃ NAUKĘ W PRZYGODĘ!
Godz.: 15:00-17:00
Miejsce: WSG, budynek K, sala K5
Ilość miejsc: 15
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Prowadzący: Krzysztof Skrzypek - prywatny przedsiębiorca, lider Klubu Cashflow, szkoleniowiec. Posiada certyfikaty szwajcarskiego systemu treningowego Structogram, który pozwala na pełne odkrycie i wykorzystanie własnego potencjału w biznesie oraz relacjach z innymi ludźmi. Zajmuje się budowaniem zespołów organizacyjnych i sprzedażowych. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez takich trenerów jak: T. Harv Eker, Mateusz Grzesiak, Ron Salvador, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Les Brown oraz Marcus de Maria.
Przebieg spotkania:
15:00 Powitanie
15:05 Nowe wymiary myślenia, notowania i zapamiętywania
15:20 Czy grasz ze swoim mózgiem w jednej drużynie? – dyskusja
15:30 Mapy myśli – korzyści (burza mózgów).
15:40 Jak stworzyć mapę myśli? - warsztaty.
16:30 Podsumowanie
17:40 Zakończenie
21.03.2015
"PSYCHOGRAFOLOGIA" - Towarzystwo Ubezpieczeniowe AVIVA
Godz.: 10.00 – 13.00.
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Limit miejsc ograniczony. Osoby zakwalifikowane do warsztatu poinformujemy zwrotnie e-mailowo.
Warsztaty poprowadzi specjalista w zakresie analizy pisma, miedzy innymi osób skazanych i doradca w procesach rekrutacyjnych do firm. Psychografologia to metoda niezwykle istotna w procesie rekrutacji – umożliwia poznanie osobowości kandydata, pomaga określić jego predyspozycje, właściwości intelektualne, zdolności organizacyjne, motywację etc. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli okazję przekonać się, jak grafologia pomaga w samopoznaniu i przyczynia się do sprecyzowania kierunków rozwoju osobistego i zawodowego.
Dla kogo?
Spotkanie skierowane jest do studentów niestacjonarnych ostatniego rocznika i absolwentów.
Każdy z uczestników przynosi na zajęcia: swoje CV, próbki swojego pisma z różnych okresów życia, swoje ulubione narzędzie do pisania, 4 kartki białe format A4, linijkę, ołówek, kątomierz (nieposiadanie tych przedmiotów jest równoznaczne z nieuczestniczeniem w zajęciach, gdyż jest to obowiązkowe wyposażenie każdego z uczestników, niezbędne do realizacji zajęć).
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.
AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY odbędzie się w dniach 24-28.02.2014r.
W jej ramach odbędą się różnorodne warsztaty, m.in.:
PROGRAM:
24.02.2014
"Przedsiębiorczy poniedziałek" - Klub CASHFLOW i Klub ASBIRO Bydgoszcz (więcej .)
Zaproszeni prelegenci: Andrzej Woda - właściciel biura rachunkowego GDG Biznes Service.
Mikołaj Lech - prawnik i aplikant rzecznikowski, Kancelaria Patentowa LECH (swoją wiedzą dzieli się na blogach: www.znakitowarowe-blog.pl; www.wzoryprzemyslowe-blog.pl)
godz.: 17:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. K (ul. Naruszewicza 11), sala K2.
25.02.2014
Postaw na siebie - postaw na swój biznes. Spotkanie informacyjne o AIP w formie nie wykładu a dialogu. – Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Bydgoszczy (więcej...)
godz.: 13:00 – 15:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. K (ul. Naruszewicza 11), sala K3.
zapisy: biurokarier@byd.pl
Warsztat „Budowanie efektywnego zespołu” - Sławomir Królak (więcej ...)
godz.: 14:00 – 16:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. K (ul. Naruszewicza 11), sala K10.
ilość miejsc: 30 osób
zapisy: biurokarier@byd.pl
Cashflow„Obudź swoje finansowe IQ” Klub Cashflow (więcej ...)
godz.: 17:00 – 19:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. G (ul. Garbary 3), sala G3
ilość miejsc: spotkanie otwarte
26.02.2014
Prezentacje i rekrutacje na praktyki zagraniczne – Grecja, Włochy
godz. 9:00 – 11:00 prezentacja miejsca i rekrutacja na praktyki zagraniczne do Hotelu SONIA w Grecji.(więcej ...)
miejsce: sala widowiskowa L1, Akademicka Przestrzeń Kulturalna, ul. Królowej Jadwigi 14.
godz. 11:00 prezentacja płatnych praktyk we Włoszech na Campingu Tiber w Rzymie i Campingu Colleverde w Sienie.(więcej...)
miejsce: Sala widowiskowa L1, Akademicka Przestrzeń Kulturalna, ul. Królowej Jadwigi 14.
godz. 12:30 – 13:30 prezentacja firmy STAGEMAN Group Sp. z o.o. – która przybliży specyfikę pracy w Animacji oraz zaprezentuje oferty pracy za granicą w tym obszarze.(więcej...)
Giełda praktyk, staży, pracy
godz.: 13:00 – 17:00
miejsce: Galeria nad Brdą, Akademicka Przestrzeń Kulturalna, ul. Królowej Jadwigi 14.
Wystawcy:
PESA Bydgoszcz SA
Muzeum Mydła i Historii Brudu
Hotel Brda
Manpower
HR POLSKA TRANSPORT
Tyres in Stock Poland Sp. z o.o.
Promedica24
Adecco Poland Sp. z o.o., Biuro Bydgoszcz
Jeronimo Martins Polska S.A. (Biedronka)
DB Schenker Logistic
Emakopol Sp. z o.o. (Praktyki i praca w USA) (więcej .....)
Biuro Kształcenia Praktycznego WSG / Dział Spraw Międzynarodowych
Warsztaty PEACH SPEECH - Skuteczna komunikacja w wirtualnym świecie - Sunrise System sp. z o.o. sp. k. (więcej ..)
godz.: 15:00 – 18:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. C, I piętro, sala konferencyjna I i II.
ilość miejsc: 30
zapisy: biurokarier@byd.pl
Prowadzący:
Magdalena Stranz-Sobalkowska i Michał Barczak - menedżerowie z Pionu Handlu i Marketingu w Sunrise System w Bydgoszczy, współtworzący od kilkudziesięcioosobowy zespół handlowy. Michał Bryła - lider sprzedażowy - jeden z najlepszych handlowców w Sunrise System (lat 26, mgr europeistyki).
27.02.2014
Warsztaty - "Gdzie jesteś wymarzona praco? – czyli jak się odnaleźć na obecnym rynku pracy" - Aleksandra Piątkowska, Manpower (więcej ...)
godz.: 10:00 – 12:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, ul. Garbary 2, bud. A, sala A7.
Ilość miejsc: 12 (możliwość zorganizowania 2 grupy)
zapisy: biurokarier@byd.pl
"Structogram – Klucz do poznania samego siebie" - Anna Urbańska Centrum Edukacyjno Consultingowe CONCRET (więcej ...)
Godz. 12:00 – 13:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. K (ul. Naruszewicza 11), sala K2.
ilość miejsc: 100
zapisy: biurokarier@byd.pl
28.02.2014
Warsztaty "Architektura Techniczna i programowanie systemów ERP" - Firma OnTC z Sopotu (więcej ...)
Warsztat skierowany jest do studentów kierunku Informatyka.
godz. 16:00 – 17:00
miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud.A (ul.Garbary 2), sala A9
ilość osób: 12
zapisy: biurokarier@byd.pl
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
ŚTP to ogólnoświatowy ruch mający na celu stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i które pozwala zakwitnąć kreatywnym inicjatywom młodych ludzi. Chodzi o to, by uwierzyli oni w siebie i swoje możliwości, ale też czuli, że społeczeństwo ich popiera, a ich pomysły zasługują na uwagę.
Przygotowaniami do ŚTP kieruje Ogólnopolski Komitet Koordynacyjny, któremu w roku 2010 przewodniczy Fundacja Polski Przedsiębiorczej. Komitet współtworzą przedstawiciele Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Forum Młodych PKPP Lewiatan, Fundacji FOR oraz Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Najważniejszą jednak grupę organizatorów ŚTP będą stanowić Partnerzy, którzy zorganizują w ramach ŚTP działania mające na celu propagowanie przedsiębiorczości wśród młodych ludzi.
Pomysłodawcami Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) są premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown, prezes amerykańskiej Fundacji Kauffmana - Carl Schramm i brytyjska rządowo-biznesowa organizacja Make Your Mark. W Światowy Tydzień Przedsiębiorczości zaangażowanych jest aż 88 państw z całego świata.
Udział w warsztatach i seminariach jest bezpłatny.
Nie wymagamy wcześniejszej rejestracji na wydarzenia.
Uczestnikom zajęć zostaną wydane certyfikaty.
19.11.2013 - Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości WSG
9.00-15.00 - Drzwi Otwarte w AIP WSG
(informacje o AIP, firmach działających w ramach Inkubatora)
10.00 - 12.00 - Warsztat: 12 cech przedsiębiorcy - sprawdź swój potencjał
Prowadzący: mgr Joanna Jankowiak - psycholog specjalista ds. promocji i PR
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Sala: K10, Campus Wyższej Szkoły Gospodarki, ul.Garbary 2, Bydgoszcz
20.11.2013 - Biuro Karier WSG
11.45 - 12.30 - Pomysł na Start-up czyli o przedsiębiorczości w erze Internetu
Prowadzący: Robert Lauks
Centrum Przedsiębiorczości Studenckiej WSG
Sala: K9, Campus Wyższej Szkoły Gospodarki, ul.Garbary 2, Bydgoszcz
12.45 - 14.15 - Psychologia zachowań konsumenta
Prowadzący: Robert Lauks
Centrum Przedsiębiorczości Studenckiej WSG
Sala: H4, Campus Wyższej Szkoły Gospodarki, ul.Garbary 2, Bydgoszcz
21.11.2013 - Kreator Innowacyjności WSG
12.00 - 13.00 - inLAB - innowacyjne laboratorium współpracy nauki i biznesu: fundusze na B+R bez zmartwień
Prowadzący: Robert Lauks - Koordynator projektu inLAB po Stronie WSG
Sala: K1, Campus Wyższej Szkoły Gospodarki, ul.Garbary 2, Bydgoszcz
13.00 - 14.00 - Kreator Innowacyjności WSG – możliwość rozwoju przedsiębiorstw w ramach bonów i voucherów badawczych
Prowadzący: dr Piotr Szymański - Dyrektor Kreatora Innowacyjności WSG
Sala: K1, Campus Wyższej Szkoły Gospodarki, ul.Garbary 2, Bydgoszcz
14.00 - 15.30 - Wykład otwarty: about “The impact of the Internet” (how the Internet is changing society).
Prowadzący: Ville Saarikoski - Principal Lecturer Business Administration
PhD (computer science), Licentiate of technology (telecommunication)
Sala: K1, Campus Wyższej Szkoły Gospodarki, ul.Garbary 2, Bydgoszcz
Targi Pracy i Promocji Pracodawców OFFerty 2013.
Ósma edycja Targów Pracy i Promocji Pracodawców OFFerty 2013 odbędzie się 24 października br. w godzinach 10:00-15:00 w Hali Widowiskowej Łuczniczka. Wszystkich przedsiębiorców zachęcamy do zapoznania się z ofertą dla wystawców i sponsorów. W tym roku wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy możliwość przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych w osobnych salach podczas Targów.
Propozycję OFFert kierujemy do studentów, absolwentów i wszystkich, którzy poszukując pracy nastawiają się na aktywność i twórcze podejście do tematu zatrudnienia. Zapraszamy wszystkich, którzy śledzą trendy zmieniającego się oblicza rynku pracy. Współczesny system zatrudnienia wymaga od poszukujących pracy inicjatywy i samodzielności. OFFerty wspomagają poszukujących w zmierzeniu się z własnym potencjałem. Stąd poza gotowymi rozwiązaniami w postaci proponowanych staży, czy praktyk, stawiamy na spotkania ze specjalistami, którzy podpowiedzą jak zostać zauważonym. Postaw na autopromocję i wyciągnij korzyść z warsztatów rozwoju osobistego. Przetestuj siebie w symulacjach rozmowy kwalifikacyjnej albo pozwól sobie pomóc w napisaniu dokumentów aplikacyjnych.
Zabierz swoje CV - być może czeka Cię wstępna rozmowa!
Więcej: www.offerty.byd.pl
Ogólnopolski Tydzień Kariery
OTK to planowana jako coroczna akcja Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych Rzeczypospolitej Polskiej inspirująca ogólnopolskie i lokalne inicjatywy środowisk doradców zawodowych na rzecz wspomagania drogi do edukacji, zawodu, pracy i kariery. Ideą przewodnią koncepcji Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery jest pomoc każdemu, w każdym momencie jego życia, zgodnie z założeniami całożyciowego poradnictwa i zasadą uczenia się przez całe życie. Strona internetowa organizatorów: www.tydzienkariery.pl
Ogólnopolski Tydzień Kariery odbędzie się w dniach 14-18 października 2013 r., we współpracy z Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz partnerami wydarzenia, przygotowaliśmy szereg warsztatów i konsultacji indywidualnych.
HARMONOGRAM WYDARZENIA W BYDGOSZCZY (POBIERZ)
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
ŚTP to ogólnoświatowy ruch mający na celu stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i które pozwala zakwitnąć kreatywnym inicjatywom młodych ludzi. Chodzi o to, by uwierzyli oni w siebie i swoje możliwości, ale też czuli, że społeczeństwo ich popiera, a ich pomysły zasługują na uwagę.
Przygotowaniami do ŚTP kieruje Ogólnopolski Komitet Koordynacyjny, któremu w roku 2010 przewodniczy Fundacja Polski Przedsiębiorczej. Komitet współtworzą przedstawiciele Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Forum Młodych PKPP Lewiatan, Fundacji FOR oraz Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Najważniejszą jednak grupę organizatorów ŚTP będą stanowić Partnerzy, którzy zorganizują w ramach ŚTP działania mające na celu propagowanie przedsiębiorczości wśród młodych ludzi.
Pomysłodawcami Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) są premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown, prezes amerykańskiej Fundacji Kauffmana - Carl Schramm i brytyjska rządowo-biznesowa organizacja Make Your Mark. W Światowy Tydzień Przedsiębiorczości zaangażowanych jest aż 88 państw z całego świata.
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości odbędzie się w dniach 18-24 listopada.
Program ŚTP w Bydgoszczy będzie mogli na bieżąco sprawdzać na stronie: www.bydgoszcz.pl.
Loading...
Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.