Zapraszamy do udziału w projekcie pn. „Program Animacji Młodych Osób Niepełnosprawnych II” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W projekcie może wziąć udział 20 niepełnosprawnych, niepracujących osób w wieku 18-30 lat oraz 5 osób z otoczenia osób niepełnosprawnych, niepracujących w wieku 18-65 lat.
CO MOŻESZ OTRZYMAĆ BIORĄC UDZIAŁ W PROJEKCIE?
• 4 miesięczny płatny staż zawodowy (do 1680,00 zł na rękę);
• pełen pakiet szkoleniowy (materiały i podręczniki);
• catering;
• zwrot kosztów dojazdu;
• zapewnienie opieki nad dziećmi i osobami zależnymi;
• możliwość zatrudnienia po realizacji całego projektu.
Zapraszamy na warsztaty!
Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki zaprasza absolwentów i studentów V-go roku na warsztat wizerunkowo-rekrutacyjny w ramach programu Lidl Brand Factory.
Prowadzącymi będą specjaliści z obszaru HR oraz przedstawiciele firmy Lidl Polska.
Warsztaty odbędą się dnia 8 maja 2014 r. w Warszawie,
1. w godzinach 9.00 – 12.30 w sali 417 w Gmachu Głównym SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31 w Warszawie; zapisy prowadzi Biuro Karier SWPS pod adresem: biurokarier_zapisy@swps.edu.pl
2. w godzinach 14.30 – 18.00 w sali nr 152 w Gmachu Głównym SGH w Warszawie przy Al. Niepodległości 162; osoby zainteresowane udziałem w warsztacie prosimy o przesłanie swojego CV:
rekrutacja@inter-recruitment.pl
UWAGA: Studenci ostatnich lat i absolwenci ze znajomością języka niemieckiego, którzy wezmą udział w warsztacie LBF w Warszawie uzyskają zwrot kosztów podróży!
Warsztat organizowany jest przez Centralę Lidl Polska – pion biznesowy.
Więcej informacji na: facebook.com/LidlBrandFactory
Program stypendialny został stworzony z myślą o studentach, którzy wiążą swoją przyszłość z branżą e-commerce i chcieliby podzielić się swoimi spostrzeżeniami i wiedzą, dotyczącą najnowszych trendów oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu internetowego.
ShopAlike.pl to wirtualne centrum handlowe, skupiające znane i lubiane marki oraz sklepy internetowe pod jednym dachem. Przy tworzeniu serwisu zostały wykorzystane najnowsze trendy, dostępne w online marketingu tak, by sprostać potrzebom klientów w blisko 15-stu krajach Europy. Pomysłodawcą i założycielem serwisu zakupowego jest Visual Meta GmbH z siedzibą w Berlinie. Firma została założona w 2009 roku.
Stypendium w wysokości 1000 euro otrzyma student, który nadeśle najciekawszą pracę, odnoszącą się do przyszłości branży e-commerce oraz marketingu internetowego. ShopAlike.pl chce wspierać młodych i kreatywnych ludzi, którzy potrafią wyprzedzać ducha czasu i chcieliby, aby ich pomysły doczekały się realizacji.
CO NALEŻY ZROBIĆ?
Studenci zainteresowani udziałem w programie stypendialnym powinni przygotować krótki materiał, odnoszący się do zagadnień związanych z tematyką branży e-commerce, social media, marketingu internetowego oraz aplikacji mobilnych. Długość materiału nie powinna przekraczać 2000 słów. Może być to zarówno esej, artykuł, biznes plan, jak i strategia przygotowana wyłącznie w języku angielskim.
KTO MOŻE APLIKOWAĆ?
Stypendium przeznaczone jest dla studentów ekonomii, nowych mediów i komunikacji, szeroko rozumianego marketingu oraz kierunków o profilu biznesowym. Po wstępnej weryfikacji do udziału dopuszczone zostaną tylko osoby, które ukończyły studia na wyżej wymienionych kierunkach na poziomie licencjatu (drugi i trzeci rok) oraz studenci kierunków magisterskich. Do pracy należy dołączyć również skan legitymacji studenckiej. W programie stypendialnym mogą wziąć udział tylko studenci w toku nauki.
Zwycięzca zostanie wybrany przez jury składające się ze specjalistów z dziedziny e-commerce oraz online marketingu firmy Visual Meta GmbH i ogłoszony w sierpniu. Stypendium zostanie przyznane zwycięzcy jednorazowo we wrześniu 2014 roku.
Wybierz ścieżkę kariery, zdobądź informacje o interesującej Cię branży.
Zastanawiasz się, z jaką branżą związać swoją karierę zawodową? Wiesz już, w jakim obszarze chcesz pracować i chcesz się lepiej przygotować do procesu rekrutacyjnego? A może szukasz pracodawców rekrutujących w konkretnej branży?
Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w branżowych przewodnikach portalu www.karieraplus.pl.
Nestlé zaprasza do III edycji KONKURSU ŻYWIENIOWEGO dla studentów i absolwentów!
Aby wziąć udział w konkursie:
• zostań fanem Natalii Honoraty Witalnej na Facebooku
• zaprojektuj inicjatywę, która zachęci Twoje najbliższe otoczenie do prawidłowego odżywiania i zdrowego stylu życia
• do 15 maja 2014r. wyślij swoją pracę konkursową na adres: konkursnhw@pl.nestle.com
Loading...
Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.