IV spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety w Bydgoszczy „Zrelaksuj się na wiosnę!”
Region Bydgoszcz Studenckiego Forum Business Centre Club zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu „Przedsiębiorcza Kobieta”.
Spotkanie w odbędzie się 18 kwietnia 2015 r., w siedzibie firmy ECD Consilis,
ul. Kościuszki 27B/8 w Bydgoszczy.
Podczas IV spotkania uczestniczki poznają cztery, bardzo różne kobiety. O swoich początkach w biznesie podzielą się m.in. Joanna Zaremba-Wanczura, właścicielka Salonów Fryzjerskich Zaremba oraz założycielka i Dyrektor Artystyczny akademii fryzjerskiej „Zaremba International Academy”, a także Alicja Rączka, dyrektor Kina Helios w Bydgoszczy. O teatrze improwizowanym i technikach impro opowie aktorka Teatru Improwizowanego wymyWammy – Alicja Dobrowolna. Natomiast Barbara Cabaj, właścicielka sklepu Boutique Bielizny przedstawi zagadnienie braffitingu.
Zapraszamy na 14 edycję Przedsiębiorczego Poniedziałku - 13.04.2015 - godz. 17:00, Wyższa Szkoła Gospodarki, budynek K (ul. Naruszewicza 11), aula K1 (parter).
Życie firmy to gra. Gra, która toczy się bez ustanku. Gra, w której ktoś wygrywa. Gra, z której odpadają pokonani, a zwycięzcy zdobywają prawo do powielenia i dalszej gry. Gra, w której gra jeden na jednego, jeden na wielu, wielu na jednego i wielu na wielu.
W spotkaniu wezmą udział prelegenci:
Tomasz Kruszewski - Dyrektor T Komp.
Jarek Wojczakowski – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Produkcji w Vivid Games S.A.
SEKRETY KARIERY
Jak budować swoją karierę i ją rozwijać?
Jak nabywać i rozwijać potrzebne kompetencje?
Co zrobić żeby być skuteczniejszą osobą w swoich działaniach?
Zapraszamy na cykl szkoleń i webinariów:
www.SekretyKariery.pl
Najbliższe webinarium pt. „Jak rozwijać siebie i swoje kompetencje?” odbędzie się w środę 15 kwietnia 2015 r., o godzinie 20:00.
Zapraszamy na 17. odsłonę niezwykle inspirujących spotkań, pod marka StartUp Mixer, w Bydgoszczy.
Wydarzenia te są wspaniałą okazją do nawiązania relacji biznesowych w sprzyjającej, nieformalnej atmosferze a także zyskania inspiracji do rozwoju własnego biznesu.
Podczas spotkania chcemy pokazać Wam, że są ludzie podejmujący takie ryzyko. Trzy firmy działające w ramach AIP Bydgoszcz zaprezentują się podczas spotkania. Będzie to dla nich niesamowita okazja do pokazania się szerszej publiczności oraz zyskania przychylności gościa specjalnego, którym będzie Maciej Świerczyński.
Przyjdź i przekonaj się, że bezpośrednia wymiana myśli da Ci o wiele więcej niż przeczytane poradniki biznesowe!
Dowiedz się wiele na temat nowych możliwości dla Twojej firmy!
------------------------------------------------------------------------
Spotkanie jest darmowe dla osób ze społeczności AIP oraz ze społeczności BNI.
Osoby spoza powyższych społeczności wstęp 15 zł
Zapisy pod adresem e-mail:
karolina.nowakowska@przedsiebiorca.pl
Miejsce:
Hotel Kuźnia
ul. Gdańska 67
Bydgoszcz
Start: 18.00
MASZ ZAPAŁ DO PRACY I NIE BOISZ SIĘ NOWYCH WYZWAŃ?
ZAGRAJ O STAŻ!
Chcesz odbyć praktykę w Dziale HR lub Dziale Ekspansji?
Masz zapał do pracy i nie boisz się nowych wyzwań?
ZAGRAJ O STAŻ!
INDITEX jest jednym z fundatorów praktyk w ramach 20. edycji „Grasz o Staż” – najstarszego i największego konkursu na polskim rynku akademickim.
Nasza oferta skierowana jest do osób zainteresowanych odbyciem miesięcznego stażu w Dziale Rekrutacji, Szkoleń i Rozwoju lub w Dziale Ekspansji w centrali firmy w Warszawie.
Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
1. Zarejestruj się na www.grasz.pl
2. Do 13 kwietnia rozwiąż zadanie konkursowe
3. Wybierz Grupę Inditex jako fundatora Twojej praktyki
4. Zabłyśnij na rozmowie kwalifikacyjnej
Szczegóły konkursu odnajdziecie na stronie: www.grasz.pl
Serdecznie zapraszamy!
Loading...
Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.