Dla pracowników

Strefa dla studentów i absolwentów
OfertyZaloguj sięZałóż konto

Dla pracodawców

Strefa dla pracodawców
Zaloguj sięZałóż konto

AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY - ZAPRASZAMY NA WARSZTATY!

Akademia Planowania Kariery - organizowana jest przez Biuro Karier WSG raz w roku. W jej ramach BK proponuje studentom, absolwentom i innym osobom poszukującym praktyk, staży, pracy bezpłatny udział w warsztatach aktywizacyjnych, seminariach informacyjnych, spotkaniach biznesowych prowadzonych przez specjalistów z różnych branż, doradców personalnych, doświadczonych trenerów instytucji rynku pracy i przedsiębiorstw.
Celem APK jest profesjonalne przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy, jak również podniesienie aktywności, umiejętności i motywacji w poszukiwaniu zatrudnienia. Zajęcia poświęcone są świadomemu planowaniu przyszłości zawodowej.

AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY odbędzie się w dniach 16-20.03.2015r.

w tym roku zapraszamy Was do uczestnictwa w:

PROGRAM:

16.03.2015

PRAKTYKI I PRACA WAKACYJNA NAD POLSKIM MORZEM
Godz.: 10:00 - 11:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3

Przedstawiciel Rewita WDW Unieściewww.rewita.pl przedstawi możliwość odbycia wakacyjnych praktyk studenckich.
Praktyki można odbywać od kwietnia do września 2015. Praktykodawca oferuje:  zakwaterowanie,  wyżywienie, - miesiąc nieodpłatnych praktyk a dla zaangażowanych po praktyce możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie. Na spotkanie osoby zainteresowane mogą zabrać swoje CV.


"ASPEKTY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W BIZNESIE" - PZU - WYDARZENIE TOWARZYSZĄCE
Godz.: 14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Ilość miejsc: 25
Zapisy:  robert.wieczkowski@gmail.com

Sprzedaż to jeden z podstawowych a zarazem kluczowych obszarów biznesu. Wbrew pozorom specjaliści w tej dziedzinie są wyjątkowo cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Chcesz wiedzieć jaki jest sekret sukcesu w sprzedaży? Weź udział w praktycznym warsztacie prowadzonym przez eksperta PZU, a dowiesz się jakie wyzwania czekają na praktykantów i stażystów w dziale sprzedaży, czym jest profesjonalna obsługa klienta, co wpływa na decyzje klientów i dlaczego tak ważna jest sztuka zadawania pytań.

Prowadzący: Tomasz Włodarczyk - Kierownik Sprzedaży PZU

"O sobie. Z ubezpieczeniami, a właściwie z PZU jestem związany od połowy 2007 roku czyli już 7 lat. Przez pierwsze 5 lat pracowałem w PZU Życie S.A., a kolejne dwa lata pracuje w spółce PZU S.A. czyli w spółce majątkowej. Swoją karierę w PZU traktuję jako najlepsze doświadczenie mojej dotychczasowej pracy. Zdobyłem doświadczenie i praktykę w spółce Życiowej, w której specyfika produktowa ma tak kolosalne znaczenie na praktycznie większości obywateli w Polsce. Obecnie pracuję w części ubezpieczeń majątkowych, gdzie również widzę jak wielu klientów powierza swój majątek PZU. Tak stabilna i duża korporacja jak PZU pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń i możliwość rozwoju. Prywatnie, posiadam dwójkę wspaniałych synów, żonaty, na dzień dzisiejszy oprócz rybki bez psa i kota, ale w planach. To na tyle."

PRZEDSIĘBIORCZY PONIEDZIAŁEK – „PRAWIE BEZPRAWIE”

Godz.:    17:00 – 20:00
Miejsce: WSG, bud. K, aula K1.

Wstęp wolny! Nie obowiązują zapisy.

Prelegenci: Mec. Marcin Radomski (Radca Prawny – Euro-Lex) i Henryk Kujawa (Prezes Zarządu InfoPower Bydgoszcz Sp. z o.o)

Klub ASBIRO Bydgoszcz oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zapraszają na trzynastą edycję Przedsiębiorczego Poniedziałku - Prawie Bezprawie.

Zaproszeni przedsiębiorcy opowiedzą o mrocznej stronie prowadzenia biznesu i trudnościach jakie na swojej drodze może napotkać każdy przedsiębiorca - zarówno ze strony konkurencji, "partnerów" biznesowych jak i bezkompromisowych urzędników.

Jeżeli nie są Ci obce działania wrogo nastawionych konkurentów, urzędników lub jeśli chcesz zabezpieczyć się przed ich destrukcyjnym działaniem to spotkanie jest dla Ciebie.

Podczas spotkania omówione zostaną:
1. Szokujące przypadki na granicy prawa konkurencji twojej firmy?
2. Jakimi działaniami konkurencja, "partnerzy" biznesowi, urzędnicy mogą sprowadzić kłopoty na nas i naszą firmę?
3. Jak zabezpieczyć się, naszą firmę, nasz majątek i naszych bliskich, przed szkodliwym działaniem osób trzecich?
4. Praktyczne wskazówki pomocne w prowadzeniu biznesu.

Dla kogo jest to spotkanie?
13 edycja Przedsiębiorczego Poniedziałku jest dla osób, które prowadzą, bądź są zdecydowane na prowadzenie prowadzenie własnego biznesu.

Spotkanie rozpoczyna się o 17:00 i potrwa do około 19:30, jednak zarezerwujcie sobie więcej czasu. Nasi goście już potwierdzili swój udział w After Party.

Więcej informacji pod linkiem:
https://www.facebook.com/events/1378815819104860/


PRELEGENCI:
Mec. Marcin Radomski - Radca prawny.

Właściciel Kancelarii Radców Prawnych Euro - Lex (http://www.radomski-legal.pl/), działającej na rynku od 15 lat, świadczącej kompleksowe usługi prawne przedsiębiorcom. Specjalista w dziedzinie windykacji, prawa wekslowego oraz biznesowych strategii spadkowych. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu spółek prawa handlowego. Publikował na prawnych stronach Rzeczpospolitej oraz periodykach takich jak Monitor Prawniczy i Prawo Bankowe.

Henryk Kujawa - Ekonomista
Prezes Zarządu i główny udziałowiec firmy InfoPower Bydgoszcz Sp. z o.o., działającej na rynku od 13 lat, świadczącej kompleksowe usługi rachunkowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.
Z wykształcenia matematyk, ukończył podyplomowe studia z zakresu ekonomii, informatyki i zarządzania.Posiada bogate doświadczenie w zakresie organizacja i zarządzania spółkami prawa handlowego.Prowadził szkolenia z zakresu obsługi informatycznych systemów księgowych.

17.03.2015

SPOTKANIE INFORMACYJNO-REKRUTACYJNE NA PRAKTYKI W HOTELU SONIA VILLAGE – GERAKINI, GRECJA
Godz.:    9:30 – 12:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G2.
Prelegent: Christos Kougionis – Hotel Sonia

OFERTA:
Wymagana jest komunikatywna znajomość jęz. angielskiego oraz ukończony 18 rok życia.
Oferta (praca w barze, restauracji i recepcji) skierowana jest do studentów wszystkich kierunków posługujących się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

Właściciel zapewnia:
- bilety lotnicze,
- transfer na lotnisko,
- zakwaterowanie,
- wyżywienie (trzy posiłki dziennie),
- kieszonkowe w wysokości 17 € na dzień/8godzin dziennie.
CV w jęz.  angielskim wraz ze zdjęciem prosimy przesłać na adres: biurokarier@byd.pl


„KREOWANIE WIZERUNKU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (FACEBOOK, TWITER, LINKED-IN)”

Godz.:14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3.
Forma: Warsztat
Ilość osób: 16
Zapisy: biurokarier@byd.pl  
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Prelegent:  Magdalena Antychowicz – Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Bydgoszcz, Specjalista ds. komunikacji i nowych mediów

Myślisz, że Twój potencjalny pracodawca, którego nie znasz osobiście, nic jeszcze o Tobie nie wie? Mylisz się! Wyszukiwarka Google to kopalnia informacji o każdym z nas. Jeśli szukasz lub będziesz szukać pracy, musisz wiedzieć jak mądrze zarządzać swoją obecnością w Internecie. Dzięki temu warsztatowi nauczysz się jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn) do tworzenia swojego wizerunku.

18.03.2015

SPOTKANIE Z FIRMĄ MACROLOGIC SA (dedykowane studentom kierunków informatycznych bądź powiązanych z informatyką)
Godz.: 14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, budynek A, aula A1

Plan spotkania:
Część 1: "Nowoczesne metody pracy i komunikacji w firmie rozproszonej terytorialnie" - ok. 45 min. prezentację poprowadzi Dyrektor HR oraz Dyrektor Działu Usług p. Dawid Baranowski

Macrologic SA jest firmą, która zatrudnia w Polsce około 300 osób w 14 różnych lokalizacjach. Rozproszenie terytorialne wymagało od Macrologic wdrożenia nowoczesnych metod i narzędzi pracy takich jak m.in:
- telepraca,
- zdalne szkolenia,
- bazy wiedzy / kostki wiedzy,
- wspólna platforma komunikacyjna do pracy rozproszonej,
- portal pracowniczy itp.
Podczas prezentacji opowiemy Wam o tym jak na co dzień wygląda system pracy i komunikacji w firmie rozproszonej terytorialnie jaką jest Macrologic. Posłużymy się konkretnymi przykładami - jak wygląda zarządzanie projektem wdrożeniowym w praktyce czy realizacja zdalnych prac u Klienta. Przekażemy Wam też kilka wskazówek - na co zwrócić uwagę pisząc CV i list motywacyjny do firmy rozproszonej terytorialnie.

Część 2: "Dlaczego WiFi tak kiepsko działa?" - ok. 45 min. wykład tematyczny poświęcony praktycznym zagadnieniom związanym z sieciami bezprzewodowymi poprowadzi Członek Rady Nadzorczej Macrologic SA i ekspert w tym temacie - p. Andrzej Odyniec.

W dobie rosnącej popularności sieci radiowych, znanych powszechnie jako WiFi oraz licznych kłopotów przy instalacji i korzystaniu z takich sieci postaramy się w oparciu o doświadczenia instalacji sieci bezprzewodowych w Macrologic SA przedstawić standardy IEEE, podstawy teoretyczne, określić co ma wpływ na łączność radiową, omówić podział eteru na pasma i kanały oraz dać pewne wskazówki co do wyboru tychże a na koniec wspomnieć o współczesnych metodach radzenia sobie z problemami w komunikacji radiowej WiFi. Wykład ma charakter przeglądowy i zakłada u uczestnika więdzę podstawową o falach elektromagnetycznych i ich naturze oraz elementarną wiedzę o sieciach komputerowych.

19.03.2015

"MOJA WYMARZONA PRACA - PRZESTAŃ BUJAĆ W OBŁOKACH I ZACZNIJ DZIAŁAĆ"

Godz.: 10:00-12:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Ilość miejsc: 15
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Warsztat motywujący - podczas spotkania wspólnie omówimy kilka ważnych punktów:
1. Jak stawiać przed sobą cele, żeby je osiągać?
2. Jakie kroki dzielą mnie od wymarzonej pracy?
3. Priorytety - na co kierować energię i dlaczego?

Prowadzący: Marzena Cholerzyńska - dyplomowany Trener Sprzedaży z 6 letnim doświadczeniem, Life & Business Coach, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie i Organizacja w Biznesie, absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu –Coaching. Autorka bloga o rozwoju osobistym.

„MAPA MYŚLI” – ZAMIEŃ NAUKĘ W PRZYGODĘ!
Godz.: 15:00-17:00
Miejsce: WSG, budynek K, sala K5
Ilość miejsc: 15
Zapisy: biurokarier@byd.pl

Prowadzący:  Krzysztof Skrzypek - prywatny przedsiębiorca, lider Klubu Cashflow, szkoleniowiec. Posiada certyfikaty szwajcarskiego systemu treningowego Structogram, który pozwala na pełne odkrycie i wykorzystanie własnego potencjału w biznesie oraz relacjach z innymi ludźmi. Zajmuje się budowaniem zespołów organizacyjnych i sprzedażowych. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez takich trenerów jak: T. Harv Eker, Mateusz Grzesiak, Ron Salvador, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Les Brown oraz Marcus de Maria.

Przebieg spotkania:
15:00 Powitanie
15:05 Nowe wymiary myślenia, notowania i zapamiętywania
15:20 Czy grasz ze swoim mózgiem w jednej drużynie? – dyskusja
15:30 Mapy myśli – korzyści (burza mózgów).
15:40 Jak stworzyć mapę myśli? - warsztaty.
16:30 Podsumowanie
17:40 Zakończenie

21.03.2015

"PSYCHOGRAFOLOGIA" - Towarzystwo Ubezpieczeniowe AVIVA
Godz.: 10.00 – 13.00.
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Limit miejsc ograniczony. Osoby zakwalifikowane do warsztatu poinformujemy zwrotnie e-mailowo.

Warsztaty poprowadzi specjalista w zakresie analizy pisma, miedzy innymi osób skazanych i doradca w procesach rekrutacyjnych do firm. Psychografologia to metoda niezwykle istotna w procesie rekrutacji – umożliwia poznanie osobowości kandydata, pomaga określić jego predyspozycje, właściwości intelektualne, zdolności organizacyjne, motywację etc. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli okazję przekonać się, jak grafologia pomaga w samopoznaniu i przyczynia się do sprecyzowania kierunków rozwoju osobistego i zawodowego.

Dla kogo?
Spotkanie skierowane jest do studentów niestacjonarnych ostatniego rocznika i absolwentów.

Każdy z uczestników przynosi na zajęcia: swoje CV, próbki swojego pisma z różnych okresów życia, swoje ulubione narzędzie do pisania, 4 kartki białe format A4, linijkę, ołówek, kątomierz (nieposiadanie tych przedmiotów jest równoznaczne z nieuczestniczeniem w zajęciach, gdyż jest to obowiązkowe wyposażenie każdego z uczestników, niezbędne do realizacji zajęć).

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.

Oferty pracy

Sortowanie detali produkcyjnych

Oferta wygasa: 2031-07-20TMR Plastics jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm produkujących metodą wtrysku techniczne detale z tworzyw sztucznych. Spółka specjalizuje się w pełnym procesie produkcji precyzyjnych elementów – od koncepcji do końcowej dosta...

Tłumacz

Oferta wygasa: 2099-12-12Chcesz pracować jako tłumacz, ale wolisz to robić „z domu”? To fantastycznie!Jeśli chcesz na własnej skórze doświadczyć pracy tłumacza naukowego języka niemieckiego, to dobrze trafiłeś!Poszukujemy praktykantów z całej Polski.Zainteresowany?Wypełnij formula...

Junior SEO Specialist

Oferta wygasa: 2030-12-30GoWork.pl to dynamicznie rozwijająca się firma, która oferuje usługi wspierające pracodawców, prowadzi szkoły policealne, zamieszcza oferty pracy i publikuje przydatne poradniki, wyjaśniające zawiłości rynku pracy. Obecnie poszukujemy samodzielnego pracownika na stanowisko&nbs...

O NAS

Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.

Kontakt

Akadmickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki

ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
bud G, pok. G001
tel. (52) 567-00-62
e-mail: bk
@byd.pl