Dla pracowników

Strefa dla studentów i absolwentów
OfertyZaloguj sięZałóż konto

Dla pracodawców

Strefa dla pracodawców
Zaloguj sięZałóż konto

AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY - ZAPRASZAMY NA WARSZTATY!

Akademia Planowania Kariery - organizowana jest przez Biuro Karier WSG raz w roku. W jej ramach BK proponuje studentom, absolwentom i innym osobom poszukującym praktyk, staży, pracy bezpłatny udział w warsztatach aktywizacyjnych, seminariach informacyjnych, spotkaniach biznesowych prowadzonych przez specjalistów z różnych branż, doradców personalnych, doświadczonych trenerów instytucji rynku pracy i przedsiębiorstw.
Celem APK jest profesjonalne przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy, jak również podniesienie aktywności, umiejętności i motywacji w poszukiwaniu zatrudnienia. Zajęcia poświęcone są świadomemu planowaniu przyszłości zawodowej.

AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY odbędzie się w dniach 16-20.03.2015r.

w tym roku zapraszamy Was do uczestnictwa w:

PROGRAM:

16.03.2015

PRAKTYKI I PRACA WAKACYJNA NAD POLSKIM MORZEM
Godz.: 10:00 - 11:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3

Przedstawiciel Rewita WDW Unieściewww.rewita.pl przedstawi możliwość odbycia wakacyjnych praktyk studenckich.
Praktyki można odbywać od kwietnia do września 2015. Praktykodawca oferuje:  zakwaterowanie,  wyżywienie, - miesiąc nieodpłatnych praktyk a dla zaangażowanych po praktyce możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie. Na spotkanie osoby zainteresowane mogą zabrać swoje CV.


"ASPEKTY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W BIZNESIE" - PZU - WYDARZENIE TOWARZYSZĄCE
Godz.: 14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Ilość miejsc: 25
Zapisy:  robert.wieczkowski@gmail.com

Sprzedaż to jeden z podstawowych a zarazem kluczowych obszarów biznesu. Wbrew pozorom specjaliści w tej dziedzinie są wyjątkowo cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Chcesz wiedzieć jaki jest sekret sukcesu w sprzedaży? Weź udział w praktycznym warsztacie prowadzonym przez eksperta PZU, a dowiesz się jakie wyzwania czekają na praktykantów i stażystów w dziale sprzedaży, czym jest profesjonalna obsługa klienta, co wpływa na decyzje klientów i dlaczego tak ważna jest sztuka zadawania pytań.

Prowadzący: Tomasz Włodarczyk - Kierownik Sprzedaży PZU

"O sobie. Z ubezpieczeniami, a właściwie z PZU jestem związany od połowy 2007 roku czyli już 7 lat. Przez pierwsze 5 lat pracowałem w PZU Życie S.A., a kolejne dwa lata pracuje w spółce PZU S.A. czyli w spółce majątkowej. Swoją karierę w PZU traktuję jako najlepsze doświadczenie mojej dotychczasowej pracy. Zdobyłem doświadczenie i praktykę w spółce Życiowej, w której specyfika produktowa ma tak kolosalne znaczenie na praktycznie większości obywateli w Polsce. Obecnie pracuję w części ubezpieczeń majątkowych, gdzie również widzę jak wielu klientów powierza swój majątek PZU. Tak stabilna i duża korporacja jak PZU pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń i możliwość rozwoju. Prywatnie, posiadam dwójkę wspaniałych synów, żonaty, na dzień dzisiejszy oprócz rybki bez psa i kota, ale w planach. To na tyle."

PRZEDSIĘBIORCZY PONIEDZIAŁEK – „PRAWIE BEZPRAWIE”

Godz.:    17:00 – 20:00
Miejsce: WSG, bud. K, aula K1.

Wstęp wolny! Nie obowiązują zapisy.

Prelegenci: Mec. Marcin Radomski (Radca Prawny – Euro-Lex) i Henryk Kujawa (Prezes Zarządu InfoPower Bydgoszcz Sp. z o.o)

Klub ASBIRO Bydgoszcz oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zapraszają na trzynastą edycję Przedsiębiorczego Poniedziałku - Prawie Bezprawie.

Zaproszeni przedsiębiorcy opowiedzą o mrocznej stronie prowadzenia biznesu i trudnościach jakie na swojej drodze może napotkać każdy przedsiębiorca - zarówno ze strony konkurencji, "partnerów" biznesowych jak i bezkompromisowych urzędników.

Jeżeli nie są Ci obce działania wrogo nastawionych konkurentów, urzędników lub jeśli chcesz zabezpieczyć się przed ich destrukcyjnym działaniem to spotkanie jest dla Ciebie.

Podczas spotkania omówione zostaną:
1. Szokujące przypadki na granicy prawa konkurencji twojej firmy?
2. Jakimi działaniami konkurencja, "partnerzy" biznesowi, urzędnicy mogą sprowadzić kłopoty na nas i naszą firmę?
3. Jak zabezpieczyć się, naszą firmę, nasz majątek i naszych bliskich, przed szkodliwym działaniem osób trzecich?
4. Praktyczne wskazówki pomocne w prowadzeniu biznesu.

Dla kogo jest to spotkanie?
13 edycja Przedsiębiorczego Poniedziałku jest dla osób, które prowadzą, bądź są zdecydowane na prowadzenie prowadzenie własnego biznesu.

Spotkanie rozpoczyna się o 17:00 i potrwa do około 19:30, jednak zarezerwujcie sobie więcej czasu. Nasi goście już potwierdzili swój udział w After Party.

Więcej informacji pod linkiem:
https://www.facebook.com/events/1378815819104860/


PRELEGENCI:
Mec. Marcin Radomski - Radca prawny.

Właściciel Kancelarii Radców Prawnych Euro - Lex (http://www.radomski-legal.pl/), działającej na rynku od 15 lat, świadczącej kompleksowe usługi prawne przedsiębiorcom. Specjalista w dziedzinie windykacji, prawa wekslowego oraz biznesowych strategii spadkowych. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu spółek prawa handlowego. Publikował na prawnych stronach Rzeczpospolitej oraz periodykach takich jak Monitor Prawniczy i Prawo Bankowe.

Henryk Kujawa - Ekonomista
Prezes Zarządu i główny udziałowiec firmy InfoPower Bydgoszcz Sp. z o.o., działającej na rynku od 13 lat, świadczącej kompleksowe usługi rachunkowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.
Z wykształcenia matematyk, ukończył podyplomowe studia z zakresu ekonomii, informatyki i zarządzania.Posiada bogate doświadczenie w zakresie organizacja i zarządzania spółkami prawa handlowego.Prowadził szkolenia z zakresu obsługi informatycznych systemów księgowych.

17.03.2015

SPOTKANIE INFORMACYJNO-REKRUTACYJNE NA PRAKTYKI W HOTELU SONIA VILLAGE – GERAKINI, GRECJA
Godz.:    9:30 – 12:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G2.
Prelegent: Christos Kougionis – Hotel Sonia

OFERTA:
Wymagana jest komunikatywna znajomość jęz. angielskiego oraz ukończony 18 rok życia.
Oferta (praca w barze, restauracji i recepcji) skierowana jest do studentów wszystkich kierunków posługujących się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

Właściciel zapewnia:
- bilety lotnicze,
- transfer na lotnisko,
- zakwaterowanie,
- wyżywienie (trzy posiłki dziennie),
- kieszonkowe w wysokości 17 € na dzień/8godzin dziennie.
CV w jęz.  angielskim wraz ze zdjęciem prosimy przesłać na adres: biurokarier@byd.pl


„KREOWANIE WIZERUNKU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (FACEBOOK, TWITER, LINKED-IN)”

Godz.:14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3.
Forma: Warsztat
Ilość osób: 16
Zapisy: biurokarier@byd.pl  
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Prelegent:  Magdalena Antychowicz – Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct – Bydgoszcz, Specjalista ds. komunikacji i nowych mediów

Myślisz, że Twój potencjalny pracodawca, którego nie znasz osobiście, nic jeszcze o Tobie nie wie? Mylisz się! Wyszukiwarka Google to kopalnia informacji o każdym z nas. Jeśli szukasz lub będziesz szukać pracy, musisz wiedzieć jak mądrze zarządzać swoją obecnością w Internecie. Dzięki temu warsztatowi nauczysz się jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn) do tworzenia swojego wizerunku.

18.03.2015

SPOTKANIE Z FIRMĄ MACROLOGIC SA (dedykowane studentom kierunków informatycznych bądź powiązanych z informatyką)
Godz.: 14:00 – 16:00
Miejsce: WSG, budynek A, aula A1

Plan spotkania:
Część 1: "Nowoczesne metody pracy i komunikacji w firmie rozproszonej terytorialnie" - ok. 45 min. prezentację poprowadzi Dyrektor HR oraz Dyrektor Działu Usług p. Dawid Baranowski

Macrologic SA jest firmą, która zatrudnia w Polsce około 300 osób w 14 różnych lokalizacjach. Rozproszenie terytorialne wymagało od Macrologic wdrożenia nowoczesnych metod i narzędzi pracy takich jak m.in:
- telepraca,
- zdalne szkolenia,
- bazy wiedzy / kostki wiedzy,
- wspólna platforma komunikacyjna do pracy rozproszonej,
- portal pracowniczy itp.
Podczas prezentacji opowiemy Wam o tym jak na co dzień wygląda system pracy i komunikacji w firmie rozproszonej terytorialnie jaką jest Macrologic. Posłużymy się konkretnymi przykładami - jak wygląda zarządzanie projektem wdrożeniowym w praktyce czy realizacja zdalnych prac u Klienta. Przekażemy Wam też kilka wskazówek - na co zwrócić uwagę pisząc CV i list motywacyjny do firmy rozproszonej terytorialnie.

Część 2: "Dlaczego WiFi tak kiepsko działa?" - ok. 45 min. wykład tematyczny poświęcony praktycznym zagadnieniom związanym z sieciami bezprzewodowymi poprowadzi Członek Rady Nadzorczej Macrologic SA i ekspert w tym temacie - p. Andrzej Odyniec.

W dobie rosnącej popularności sieci radiowych, znanych powszechnie jako WiFi oraz licznych kłopotów przy instalacji i korzystaniu z takich sieci postaramy się w oparciu o doświadczenia instalacji sieci bezprzewodowych w Macrologic SA przedstawić standardy IEEE, podstawy teoretyczne, określić co ma wpływ na łączność radiową, omówić podział eteru na pasma i kanały oraz dać pewne wskazówki co do wyboru tychże a na koniec wspomnieć o współczesnych metodach radzenia sobie z problemami w komunikacji radiowej WiFi. Wykład ma charakter przeglądowy i zakłada u uczestnika więdzę podstawową o falach elektromagnetycznych i ich naturze oraz elementarną wiedzę o sieciach komputerowych.

19.03.2015

"MOJA WYMARZONA PRACA - PRZESTAŃ BUJAĆ W OBŁOKACH I ZACZNIJ DZIAŁAĆ"

Godz.: 10:00-12:00
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Ilość miejsc: 15
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Warsztat motywujący - podczas spotkania wspólnie omówimy kilka ważnych punktów:
1. Jak stawiać przed sobą cele, żeby je osiągać?
2. Jakie kroki dzielą mnie od wymarzonej pracy?
3. Priorytety - na co kierować energię i dlaczego?

Prowadzący: Marzena Cholerzyńska - dyplomowany Trener Sprzedaży z 6 letnim doświadczeniem, Life & Business Coach, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie i Organizacja w Biznesie, absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu –Coaching. Autorka bloga o rozwoju osobistym.

„MAPA MYŚLI” – ZAMIEŃ NAUKĘ W PRZYGODĘ!
Godz.: 15:00-17:00
Miejsce: WSG, budynek K, sala K5
Ilość miejsc: 15
Zapisy: biurokarier@byd.pl

Prowadzący:  Krzysztof Skrzypek - prywatny przedsiębiorca, lider Klubu Cashflow, szkoleniowiec. Posiada certyfikaty szwajcarskiego systemu treningowego Structogram, który pozwala na pełne odkrycie i wykorzystanie własnego potencjału w biznesie oraz relacjach z innymi ludźmi. Zajmuje się budowaniem zespołów organizacyjnych i sprzedażowych. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez takich trenerów jak: T. Harv Eker, Mateusz Grzesiak, Ron Salvador, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Les Brown oraz Marcus de Maria.

Przebieg spotkania:
15:00 Powitanie
15:05 Nowe wymiary myślenia, notowania i zapamiętywania
15:20 Czy grasz ze swoim mózgiem w jednej drużynie? – dyskusja
15:30 Mapy myśli – korzyści (burza mózgów).
15:40 Jak stworzyć mapę myśli? - warsztaty.
16:30 Podsumowanie
17:40 Zakończenie

21.03.2015

"PSYCHOGRAFOLOGIA" - Towarzystwo Ubezpieczeniowe AVIVA
Godz.: 10.00 – 13.00.
Miejsce: WSG, bud. G, sala G3
Zapisy: biurokarier@byd.pl
Limit miejsc ograniczony. Osoby zakwalifikowane do warsztatu poinformujemy zwrotnie e-mailowo.

Warsztaty poprowadzi specjalista w zakresie analizy pisma, miedzy innymi osób skazanych i doradca w procesach rekrutacyjnych do firm. Psychografologia to metoda niezwykle istotna w procesie rekrutacji – umożliwia poznanie osobowości kandydata, pomaga określić jego predyspozycje, właściwości intelektualne, zdolności organizacyjne, motywację etc. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli okazję przekonać się, jak grafologia pomaga w samopoznaniu i przyczynia się do sprecyzowania kierunków rozwoju osobistego i zawodowego.

Dla kogo?
Spotkanie skierowane jest do studentów niestacjonarnych ostatniego rocznika i absolwentów.

Każdy z uczestników przynosi na zajęcia: swoje CV, próbki swojego pisma z różnych okresów życia, swoje ulubione narzędzie do pisania, 4 kartki białe format A4, linijkę, ołówek, kątomierz (nieposiadanie tych przedmiotów jest równoznaczne z nieuczestniczeniem w zajęciach, gdyż jest to obowiązkowe wyposażenie każdego z uczestników, niezbędne do realizacji zajęć).

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.

Oferty pracy

E-Volunterring in International Masters Team

Oferta wygasa: 2024-10-30Hello! Are you looking for personal and professional growth while you work with an organized team on different tasks? We are here for you! LEVEL UP Association is searching for active and enthusiastic people motivated to generate positive impact by becoming a part of E-Volunteering in the Inter...

Inżynier telekomunikacji - j. francuski

Oferta wygasa: 2024-10-31Łączpol Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 1988. Bogate doświadczenie, profesjonalne podejście do zadań oraz wyspecjalizowana kadra sprawiają, że firma może zaoferować bardzo szeroki wachlarz usług na najwyższym, światowym poziomie. Dzięki szybkości, efektywności i rzetelności, ...

Sortowanie detali produkcyjnych

Oferta wygasa: 2031-07-20TMR Plastics jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm produkujących metodą wtrysku techniczne detale z tworzyw sztucznych. Spółka specjalizuje się w pełnym procesie produkcji precyzyjnych elementów – od koncepcji do końcowej dosta...

O NAS

Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.

Kontakt

Akadmickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki

ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
bud G, pok. G001
tel. (52) 567-00-62
e-mail: bk
@byd.pl